• BIST 106.474
  • Altın 151,840
  • Dolar 3,6440
  • Euro 4,3033
  • Samsun 12 °C
  • Ankara 6 °C
  • İstanbul 15 °C
  • Trabzon 13 °C

14 Yaşındaki Kızın Ağrı Bandından Öldüğü İddiası

Antalya'da 14 yaşındaki lise öğrencisi Pınar Demiryılmaz, evinde ölü bulundu

ANTALYA (AA) - Antalya'da 14 yaşındaki lise birinci sınıf öğrencisi Pınar Demiryılmaz, evinde ölü bulundu. 

Alanya ilçesi, Tosmur Mahallesinde yaşayan lise birinci sınıf öğrencisi 14 yaşındaki Pınar Demiryılmaz, dün sabah saatlerinde yatağında yakınları tarafından ölü bulundu. Demiryılmaz'ın cesedi polis ekiplerinin incelemesinin ardından Adli Tıp Morgu'na kaldırıldı. 

Demiryılmaz'ın cesedi babası Veli, annesi Zahide ve diğer yakınları tarafından alınarak defnedilmek üzere Alanya'ya götürüldü.

- Ağrı bandından dolayı öldüğü iddiası

Morg önünde gazetecilere açıklamada bulunan amca Hasan Demiryılmaz, yeğeni Pınar Demiryılmaz'ı bir hafta önce boyun ağrısı nedeniyle hastaneye götürdüklerini söyledi. Hastaneden ayrıldıktan sonra yeğeninin boyun ağrısı çekmeye devam ettiğini belirten Demiryılmaz, "Ölen ağabeyinden kalan ağrı bandını boğazının iki tarafına yapıştırmış. Hiçbir sağlık sorunu yoktu. Ölümünün bu bantlar yüzünden olduğunu düşünüyoruz. Boğazında tırnak izleri bulunuyor. Sanırım fenalaşınca tırnaklarıyla bantı çıkarmaya çalışmış. Ağzında da köpükler bulunduğu tespit edildi" dedi.  

Demiryılmaz'ın ölüm sebebi, otopsi incelemesinin ardından belirleneceği bildirildi. 

- "Bilinçsizce kullanılan bu bantlar solunum durmasına neden olabilir"

Akdeniz Üniversitesi Anesteziyoloji ve Reanimasyon Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Necmiye Hadimioğlu, yaptığı açıklamada, ağrı bantların ileri safhadaki kanser hastaların ağrılarını dindirmek amacıyla kullanıldığını söyledi.

Bu tür ilaçların yapay morfin türevleri olduğunu anlatan Hadimioğlu, şu bilgileri verdi:

 "Ağrısı çok fazla olan, son dönem kanser hastalarında kullanılır. Dozajı yavaş yavaş arttırılmalıdır. Ondan önce farklı ağrı kesiciler denenmelidir. Bilinçsizce kullanılan bu bantlar solunum durmasına neden olabilir. Bantların başka yan etkileri de bulunur. Hayatını kaybeden öğrencinin ölümüne de büyük olasılıkla bu neden olmuştur. Kanser hastalarında ağrı çok fazla olduğu için tolere edilir. Bu tür ilaçlar veya bantlar doktor tavsiyesi ve bilgisi dışında kullanılmamalıdır."

Kaynak: Haber Kaynağı
  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Haber Exen | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0.362. 432 64 64 Faks : 0.362. 435 47 77